محصول hair repair 

محصول hair repair 

  • محصول hair repair

  • محصول hair repairاز خانواده لومیر می باشد این محصول با فرمول منحصر به فرد موهایی لطیف باضخامت ، پرپشت و براق را برای شما به ارمغان می آورد . باشامپو مراقبت از مو و ماسک مراقبت از مو ، یک دوره جدید در مراقبت از موهای خود را تجربه کنید  .این محصول hair repair برای هر مدل مویی مناسب است.از موهای شما به شکل عالی مراقبت کرده و بصورت ریشه ای ریزش موهای شما را از بین میبرد برای چربی زدایی و تمیز شدن موهای شما ساخته شده، وباعث میشود موهای شما لطیف نرم و پرپشت شود .
  • بافرمول قدرتمندی که داراست موهای شما را از لایه های زیرین باسازی کرده و روزنه های موجود روی پوست سرشما را نیز باز می کند و تنفسی عالی برای لایه های زیرین فراهم میکند .با استفاده مداوم تاثیر شگفت انگیز را ببینید.

  • طرز استفاده

  1. موهای خود را مرطوب کرده و از ریشه به سمت بالا موهای خود را به آرامی ماساژ دهید .
  2. تمام موهای خود را به شامپو آغشته کنید چند دقیقه به موهای خود استراحت دهید و سپس آبکشی کنید .
  3. هر هفته دوبار به همین شکل موهای خود را بشویید هر بسته برای دوبار استفاده میباشد .بسته به حجم موهایتان میتواند متفاوت مورد استفاده قرار گیرد.

  •     توضیح محصول 

  1. ماسک ترمیم مو زیر نظر لومیر تولید میگردد.
  2. این محصول برای هر مو باهر جنسی قابل استفاده است.
  3. این محصول یک ماسک مو است و بعد از استفاده نیاز به شسشتو و آبکشی نمیباشد موهای شما به دلایل مختلف آسیب میبیندو کاملا خشک زبر و‌شکننده میشود،محصول ما طراوت وشادابی را به موهای شما بازمیگرداندو موهای شما را نرم و لطیف میکند .موها را از ریشه تا نوک تغذیه کرده و مقاومت آن را افزایش میدهد این محصول با فرمول عالی و خاص خودش باعث میشود ،تمام نیازهای موهای شما تامین گردداز خشکی مو جلوگیری کرده و ظاهری کاملا ابریشمی به موها داده و باعث میشود مو براحتی شکل بگیرد.

برای نتیجه گیری عالی شامپو و ماسک  hair repairرا باهم استفاده کنید.

 آدرس اینستاگرام: @ghalbeiran_

آدرس تلگرام: https://t.me/ghalb_iran